Tuesday, 25 August 2015

Barang fertigasi,klik gambar untuk melihat semua peralatan fertigasi dan hubungi di talian pejabat 0177412321 atau 0172257714.



Poly tank 600gelen 2700liter RM600



Baja cili fertigasi 1 set RM117
Baja timun fertigasi 1set RM118


Poly paip 16mm panjang 300meter RM110


Poly paip  20mm panjang 200meter RM110
Poly paip 32mm 100meter RM120


Poly paip 50mm RM260

Silvershine 0.04 micron panjang 200meter RM70

Microtiub 1mm panjang 500m RM120


Microtiub 3mm panjang 80meter  RM27

Dicsh filter 1 setengah inci RM145

Dicsh filter 1inci RM55
Dripper 1mm RM0.08


Dripper L 3mm RM0.10

Digital timer 10 kali setting RM35

Ec Meter RM140

Nippel 3mm RM0.07

QAV Valve 16-16&20-20  RM1.50

Rubber gromet RM0.50


Valve femeal RM1.50
Tali rafia bulat tahan 8bulan 1.5kg RM18
Tali halus panjang 8kaki RM7
Jaring timun panjang 150 kaki tinggi 6 kaki RM18

Sabut kelapa area selangor sampai kebun RM7.90
*jika order 1500 guni diskaun akan diberikan

Tanah semai basah HOLLAND RM40

Polybag hitam 1kg RM6.50

Tray 104 lubang RM2.70



Tong A+B 120liter RM45

Tong A+B 200liter RM65



1HP water pump RM330


2HP water pump RM480

                                                               

113 comments:

  1. Sebut harga dripper compensetting?
    Saya perlukan 5000 pcs.
    Mail to afifadzhan@gmail.com

    ReplyDelete
  2. Salam..boleh saya dapatkan senarai sebutharga barang2 Fertigasi dari syarikat tuan..emailkn ke shamdeto@gmail.com..sekian terima kasih

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum. Saya berminat dgn set sistem Fertigasi. Utk 10000 polybag serta sistem dan alatan termasuk geotextile atau silvershine tolong emai ke shahkamarul@gmail.com

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum saya berminat untuk permulaan fertigasi 500 unit.
    ilhamnasuha80@gmail.com

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum saya sangat berminat untuk permulaan fertigasi 300 unit.
    wqt391@gmail.com

    ReplyDelete
  6. sy memerlukan set permulaan fertigasi tanaman cili 200 pokok. mohon email sebutharga ke rslmohamed@yahoo.com. terima kasih.

    ReplyDelete
  7. Salam..boleh saya dapatkan senarai sebutharga barang2 dan set sistem fertigasi dari syarikat tuan..emailkn ke mizwasyahmir@gmail.com. Saya berminat untuk permulaan fertigasi 500 unit..

    ReplyDelete
  8. Salam..boleh saya dapatkan senarai sebutharga barang2 Fertigasi dari syarikat tuan..emailkn ke uwaisadzmy@gmail.com..sekian terima kasih

    ReplyDelete
  9. Salam..boleh saya dapatkan senarai sebutharga barang2 Fertigasi dari syarikat tuan..emailkn ke k.raikkoril@yahoo.com..sekian terima kasih

    ReplyDelete
  10. Salam..boleh saya dapatkan senarai sebutharga barang2 Fertigasi dari syarikat tuan. emailkan kpd. mirulr66@gmail.com. terima kasih.

    ReplyDelete
  11. Salam tuan..boleh saya dapatkan senarai sebutharga barang-barang Fertigasi dari syarikat tuan..tolong emailkn ke tbh382@gmail.com
    trima kasih tuan

    ReplyDelete
  12. Askom en Hashim kita pernah jumpa di MAHA baru2 ini...Nama saya Abu dari W.P Labuan....boleh bagi no. Tel. Peserta dari Labuan yg en Hashim kata kan pada saya masa jumpa di MAHA hari itu...en Hashim janji nak bagi no. nya tq...tel saya 0138510876

    ReplyDelete
  13. sy memerlukan set permulaan fertigasi tanaman cili 10000 pokok. mohon email sebutharga ke limlzy@hotmail.com. terima kasih.

    ReplyDelete
  14. boleh email sebut harga untuk 5000 pokok pada saya fahimee84@gmail.com

    ReplyDelete
  15. Asalmmualaikum tuan.boleh email kt sy hrga 5000PKK pd apek.farid@gmail.com....trima ksih tuan

    ReplyDelete
  16. Assalamualaikum saya sangat berminat untuk permulaan fertigasi 200 unit.
    cop.spirit@gmail.com

    ReplyDelete
  17. Assalamualaikum.....slm sejahtera..kami pmbekal kelapa kampung, sabut kelapa dan tempurung area kedah.siapa brminat blh hbungi kmi di no :

    012-5522379 (Adi)
    019-4199523 (Mie)

    Harga brpatutan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam..saya nak sabut kelapa utk polyback melon...berapa seguni.

      Delete
  18. assalam ada jual 4ways head untuk misting tk

    ReplyDelete
  19. Sya daripada Keningau Sabah. Bagaimana dengan kos penghantaran. Berapa kosnya. Terima kasih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kos penghantaran mengikut muatan dan jenis barang

      Delete
  20. Hi Encik Hashim..Encik terima tak pembelian dalam kuantiti yang sedikit dan diposkan ke sabah ? Saya nak beli tray 104 lubang tu sebab baru nak mula berkebun di sekitar rumah.,kalau ya hubungi saya ennNabila@gmail.com secepat yang boleh...thank you

    ReplyDelete
    Replies
    1. jika item yang kecil kami boleh poskan tetapi jika item yang besar tidak terima.

      Delete
  21. SYARIKAT NO. 1 DIMALAYSIA PAKAR DALAM KERJA-KERJA PENGERUDIAN & PEMBINAAN TELAGA AIR BAWAH TANAH EKSPLORASI CETEK, DIAMETER KECIL UNTUK KEGUNAAN DOMESTIK, TERNAKAN, TANAMAN DAN LAIN LAIN.

    MHH HIDRO ENGINEERING SERVICES (SA0089643-X) A-5-10 EMPIRE TOWER, SS 16/1, SUBANG JAYA, 47500 SUBANG JAYA,SELANGOR DARUL EHSAN.
    017-5157 555 & 017-5157 444 (EN. SHAH) www.mhhhidro.blogspot.com

    Kami telah memulakan pengoperasian syarikat pada 13 Jun 2008. Kami adalah sebuah syarikat yang pakar dalam rekaan dan pembinaan Telaga Air Tanah (Tube Well) Eksploarasi Cetek & Diameter Kecil menggunakan kaedah Pengejejetan MESIN GERUDI untuk kegunaan jabatan-jabatan Kerajaan dan pihak swasta.

    Pada kebiasaanya untuk kegunaan Domestik, Perladangan, Ternakan dan Industri Kecil Sederhana dan lain-lain. Dengan permintaan yang amat tinggi kepada penggunaan air bersih di Semenanjung Malaysia, khasnya di NEGERI SELANGOR dan negeri berhampiran dan kami telah meluaskan perkhidmatan kami ke seluruh Semenanjung Malaysia dan memvotivasikan kakitangan kami lebih kepada keperluan jabatan Kerajaan dan pihak swasta yang memerlukan perkhidmatan syarikat kami.

    Semangat dan dedikasi yang diamalkan MHH HIDRO ENGINEERING SERVICES untuk menjadikan Syarikat beriputasi tinggi. MHH HIDRO ENGINEERING SERVICES bersedia memberikan perkhidmatan berkualiti pada bila-bila masa.

    Jika pihak tuan / puan ada sebarang kemusyikilan atau pertanyaan atau ingin mendapatkan sebut harga boleh menguhubungi wakil syarikat kami En. Yop 012-271 2012 atau En. Shah Pakar Gerudi 017-5157555 & 017-5157444 . www.mhhhidro.blogspot.com / www.mhhhidro.com / (www.facebook.com/mhhhidro) 😊😊😊😊😊😊😊
    "Mengapa Perlu Bayar Lebih?"
    Bukankah Ada Cara Untuk Berjimat?
    Canggih, Mudah, Selamat Dan Berkesan .

    Rahsia Penjimatan AIR Dengan Kaedah "Pengerudian Telaga Air Bawah Tanah (TUBEWELL)"CANGGIH / MUDAH / SAH / SELAMAT & TERBUKTI !!! www.MHHHidro.blogspot.com
    www.mhhhidro.com
    www.1MalaysiaHidro.com

    Ketahuilah Rahsia Penjimatan Air Yang Berkesan.Murah.Mudah & Selamat. Ianya Sah Disisi Undang-Undang..Terbukti Berkesan Dijamin Selamat. Jaminan Wang Dikembalikan Jika Bermasalah.*3 Bulan Jika Anda Tidak Berpuas Hati Dengan PERKHIDMATAN Kami*


    MHH HIDRO ENGINEERING SERVICES
    (SA 0089643-X)
    A - 5- 10 EMPIRE TOWER,SS 16/1, SUBANG JAYA, 47500 SUBANG, SELANGOR.
    HOTLINE: 603-5021 9421
    FAX HOTLINE: 603-5021 9422
    SMS HOT LINE : 6(017)-5157 444 & 6(017)-5157 555

    * Sila tinggalkan sms jika talian sibuk @ tidak dapat dihubungi*

    Feel Free To Visit Our Web Site www.MHHHidro.com (**Kami Sahaja Mampu Menawarkan Pakar-Pakar Pengerudian Telaga Air Bawah Tanah Dan Beserta Jaminan Produk Selama 12 Bulan**) Please vairal Copy & Pased😁😁😁

    ReplyDelete
  22. Salam sejahtera..boleh pos tak plastik silver shine ke Sabah dan berapa harganya termasuk pos..terima kasih.

    ReplyDelete
  23. macam mana sy nk dapatkn sabut tu. area kuantan.

    ReplyDelete
  24. Salam..boleh saya dapatkan senarai sebutharga barang2 dan set sistem fertigasi dari syarikat tuan..emailkn ke zaamzarina@gmail.com. Saya berminat untuk permulaan fertigasi 500 unit..

    ReplyDelete
  25. Assalam.. harga yang dipamerkan di atas masih kekal skrg ke?

    ReplyDelete
  26. Tolong quote untuk set lengkap cili bagi keluasan 1 ekar.
    Tkasih

    ReplyDelete
  27. Asalamualaikum. Saya baru memulakan perniagaan pembekalan peralatan pertanian termasuk peralatan fertigasi. Bolehkah tuan postkan sebutharga kepada saya melalui e-mail saya rahmat.mohd56@gmail.com

    ReplyDelete
  28. Asalamualaikum. Saya baru memulakan perniagaan pembekalan peralatan pertanian termasuk peralatan fertigasi. Bolehkah tuan postkan sebutharga kepada saya melalui e-mail saya rahmat.mohd56@gmail.com

    ReplyDelete
  29. Salam..boleh saya dapatkan senarai sebutharga barang2 dan set sistem fertigasi dari syarikat tuan..emailkn ke azrafgold007@gmail.com. Saya berminat untuk permulaan fertigasi cili 1000 unit...terima kasih

    ReplyDelete
  30. Salam..boleh saya dapatkan senarai sebutharga barang2 dan set sistem fertigasi dari syarikat tuan..emailkan ke akramlee41@gmail.com. Saya berminat untuk permulaan fertigasi untuk 120 pokok dalam polybag...terima kasih

    Abd Karim

    ReplyDelete
  31. fixsone@gmail.com
    Email ke sy harga barangan dan alamat tuan/puan

    ReplyDelete
  32. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  33. macam mana sy nak dapatlan dalam amount yang kecil? baja nitrogen, baja fosforus dan hormon aukxin..

    ReplyDelete
  34. macam mana sy nak dapatlan dalam amount yang kecil? baja nitrogen, baja fosforus dan hormon aukxin..

    ReplyDelete
  35. Slm, mohon emailkn sebut harga utk fertigasi 500 pokok. faizkhalid17march90@gmail.com

    ReplyDelete
  36. Slm, mohon emailkn sebut harga utk fertigasi 500 pokok. faizkhalid17march90@gmail.com

    ReplyDelete
  37. Assalam.. Encik Hashim.. boleh berikan saya senarai sebut harga utk sistem fertigasi bg 1000 unit utk prmulaan.. email.. Mantf_90@yahoo.com trima ksih..

    ReplyDelete
  38. assalam,..perlukan senarai harga pakej lengkap utk sistem fertigasi utk tanaman cili sebanyak 1000 pokok..
    email...reenzlegalize@gmail.com

    trima kasih.

    ReplyDelete
  39. assalam,..perlukan senarai harga pakej lengkap utk sistem fertigasi utk tanaman cili sebanyak 1000 pokok..
    email...reenzlegalize@gmail.com

    trima kasih.

    ReplyDelete
  40. Nak pesan mikro tube 3mm 80meter.pm fullweld13@yahoo.com

    ReplyDelete
  41. AS SALAM TUAN HASHIM,

    KAWAN INGIN BERTANYA MENGENAI MODAL UTK BELI BARANG FERTIGASI BG KAWASAN PERTANIAN SELUAS 1 EKAR. BRP KOS YG DIPERLUKAN DAN BRP JUMLAH POLYBAG ~ ANGGARAN UTK KELUASAN TERSEBUT.

    SILA EMAIL MAKLUMAT KE HAMKA@THHE.COM.MY

    TERIMA KASIH

    ReplyDelete
  42. Hai..boleh saya dapatkan senarai sebutharga barang2 Fertigasi dari syarikat tuan..emailkn ke v_e1977@yahoo.com.sg ..sekian terima kasih

    ReplyDelete
  43. Assalam.boleh saya dapatkan senarai harga terkini. emailkn ke wks3757@gmail.com ..tq

    ReplyDelete
  44. Salam saya Aziz.. Boleh dapatkan sebut harga untuk permulaan fetergasi cili 1000 poly bag. Terima kasih.

    ReplyDelete
  45. Assalamualaikum..mohon sebut harga utk projek halia 500 pokok.sila emailkan ke
    Nhazreena@gmail.com

    ReplyDelete
  46. Assalamualaikum..mohon sebut harga utk projek halia 500 pokok.sila emailkan ke
    Nhazreena@gmail.com

    ReplyDelete
  47. saya nak order ec meter...wasap saya 01113227855

    ReplyDelete
  48. saya nak order ec meter...wasap saya 01113227855

    ReplyDelete
  49. Salam En. Hashim.
    Saya dalam proses pembukaan taman fertigasi di shah alam. Permulaan dlm quantities 500 polybeg bersaiz 24 inci. Boleh emailkan kepada saya alamat penuh Kedai En Hashim.
    zackrie73@hotmail.com

    ReplyDelete
  50. Salam En. Hashim.
    Saya dalam proses pembukaan taman fertigasi di shah alam. Permulaan dlm quantities 500 polybeg bersaiz 24 inci. Boleh emailkan kepada saya alamat penuh Kedai En Hashim.
    zackrie73@hotmail.com

    ReplyDelete
  51. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  52. Hi, sy sangat berminat tanaman fertigasi. Boleh tuan emailkan saya kos permulaan bagi 1000 polibeg utk tanaman cili. jqlinejf@ gmail.com

    ReplyDelete
  53. Bagaimana utk sy dpt kn sebutharga barangan fertigasi chili utk 3000beg

    Sila email ke

    pembekalkambingmalaysia@gmail.com

    atau (whatsapp) 013-372 6643

    ReplyDelete
  54. Asskum sya harap segala tempahan dpt dihantar..sya nk buat nimpn sebap di tempat sya x de org buat..masi kekal dgn cara lama..jadi sya org mmuda nk beri mereka kemajuan sblm 2 sya kena buat dlu..walupn modal x cukup..dapat pn junuh jual barang2 sya utk dapatkan semua siapa blh beri tunjuk ajar nasihat msg ke whatapp ke email ke..
    0196662746/0177900201
    email hairy504@gmail.com
    harap dapat bimbingan dari abg2 yg berpengelaman..

    ReplyDelete
  55. Asskum sya harap segala tempahan dpt dihantar..sya nk buat nimpn sebap di tempat sya x de org buat..masi kekal dgn cara lama..jadi sya org mmuda nk beri mereka kemajuan sblm 2 sya kena buat dlu..walupn modal x cukup..dapat pn junuh jual barang2 sya utk dapatkan semua siapa blh beri tunjuk ajar nasihat msg ke whatapp ke email ke..
    0196662746/0177900201
    email hairy504@gmail.com
    harap dapat bimbingan dari abg2 yg berpengelaman..

    ReplyDelete
  56. Tolong beri maklumat sebut harga untuk 10000 poli bag complete set, email ke tadam.sinawat@gmail.com termasuk kos penghantaran ke Bintulu,Sarawak.

    ReplyDelete
  57. Salam sy sangat berminat tanaman fertigasi. Boleh tuan emailkan saya kos permulaan bagi 1000 polibeg utk tanaman cili. baru nk belajar..aqifsauqi@gmail.com terima kasih

    ReplyDelete
  58. hi, ada tak kursus utk belajar tanam cili? sy mau belajar

    ReplyDelete
  59. Salam. Saya nk buat fertigasi untuk 30 pokok mempelam.setiap pokok jarak 20kaki. Fertigasi yg jenis simple dan x perlu pam guna graviti water dripper sj. Boleh bagi sebut harga? faizshuib@hotmail.com

    ReplyDelete
  60. Salam. Saya nk buat fertigasi untuk 30 pokok mempelam.setiap pokok jarak 20kaki. Fertigasi yg jenis simple dan x perlu pam guna graviti water dripper sj. Boleh bagi sebut harga? faizshuib@hotmail.com

    ReplyDelete
  61. as salam en. saya pelajar UPM. adakah encik tahu harga setiap komponen baja ini di pasaran?

    stock A
    Calcium nitrat
    EDTA Iron

    STOCKB
    Potassium dihydrogen orthophosphate
    Potassium nitrate
    Magnesium sulphate
    Manganous sulphate
    Boric acid
    Copper sulphate
    Zinc sulphate
    Ammonium molibdate

    ReplyDelete
  62. Assalammualaikum. Sy ingin dapatkan sebutharga drpd tuan.sy ingin menanam cili.1000 polibeg sudah sy sediakan.cuma sistem piping sy belum berkesempatan. Mohon tuan respon ke alamat email sy mazuanpanjangali@yahoo.com.
    Terima kasih tuan.

    ReplyDelete
  63. Assalam tuan..bole bg sebut harga untuk tanaman 500 polibeg cili..tq
    Email : jgm6477@yahoo.com
    Whatapps : 0192949945

    ReplyDelete
  64. Assalam tuan..bole bg sebut harga untuk tanaman 500 polibeg cili..tq
    Email : jgm6477@yahoo.com
    Whatapps : 0192949945

    ReplyDelete
  65. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  66. Salam. Brapa harga 2 jaring halus timun campur kos pos? Emailkan ke sonyhana7@gmail.com
    .tq

    ReplyDelete
  67. Assalamualaikum, sy dr jb nak buat pembelian sabut kelapa blok, boleh bagi harga dan kos penghantaran,emailkan ke malik.isac@yahoo.com.my

    ReplyDelete
  68. Saya perlukan QAV valve 16 16 & 20 20
    Sebanyak 100 biji. Bagaimana saya nak order?

    ReplyDelete
  69. Assalam tuan..bole bg sebut harga untuk tanaman 1000 polibeg cili..tq
    Email : r3811sd@gmail.com

    ReplyDelete
  70. Assalam tuan..bole bg sebut harga untuk tanaman 1000 polibeg cili..tq
    Email : r3811sd@gmail.com

    ReplyDelete
  71. Salam, U-clip Saiz Paip 15mm utk pemasangan rumah perlindungan hujan ada jual tak? Berapa harga sebiji?Email:Hastong6607@gmail.com.

    ReplyDelete
  72. Salam, U-clip Saiz Paip 15mm utk pemasangan rumah perlindungan hujan ada jual tak? Berapa harga sebiji?Email:Hastong6607@gmail.com.

    ReplyDelete
  73. Tuan saya mau oder plastik silvershine.boleh kirim ke sabah ka?
    Pipshunter11@gmail.com

    ReplyDelete
  74. Berapa HP water pump engine utk 1ekar Tanah..boleh bg quotation utk sistem pengairan fertigrasi. zulhilmi.mahyoddin@gmail.com

    ReplyDelete
  75. Assalamualaikum tuan saya perlukan sebut harga bagi tanaman cili 2000 pokok.emailkan saya wan.vtociast@gmail.com

    ReplyDelete
  76. assalamualaikum tuan.boleh bagi sebut harga untuk 1000 unit dripper L 3mm..
    krisspink_89@yahoo.com

    ReplyDelete
  77. assalamualaikum tuan.boleh bagi sebut harga untuk 1000 unit dripper L 3mm..
    krisspink_89@yahoo.com

    ReplyDelete
  78. Salam..boleh saya dapatkan senarai sebutharga barang2 dan set sistem fertigasi dari syarikat tuan..emailkn ke adibbinrahmat@gmail.com. Saya berminat untuk permulaan fertigasi 1000 pokok di tanah..maksudnya saya tidak perlukan polybag.


    Adib rahmat

    ReplyDelete
  79. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  80. Salam..boleh saya dapatkan senarai sebut harga untuk set fertigasi 500 pokok cili?saya berminat..tlg emelkn ke ekinn2212@gmail.com atau ws 013-7939594.tq

    ReplyDelete
  81. Tuan boleh e-mail sebutharga komplete untuk cili 1000 polibag.adiey09@gmail.com

    ReplyDelete
  82. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  83. Salam.. Mohon email quotation peralatan lengkap sistem fertigasi utk 500 pokok cili ke salina.mohdharis@uniti.edu.my
    Terima kasih

    ReplyDelete
  84. Asalamualaikum tuan..saya Paan dr kedah mohon tuan buat sebut harga peralatan fertigasi utk permulaan 500 beg cili..norhan58435@gmail.com
    Reply email dr tuan saya dahulukan dgn ucapan jutaan terima kasih

    ReplyDelete
    Replies
    1. HI...
      MAAF LAMBAT BALAS...
      TUAN/PUAN BOLEH WHTASAAP DI TALIAN HOTLINE : 0177412321.
      SEKIAN, TERIMA KASIH

      Delete
  85. assalammualaikum tuan, saya adam dr kedah, saya ingin memulakan fertigasi cili, mohon sebut harga untuk peralatan fertigasi lengkap bg 2000 beg cili. (adamchomar@gmail.com)
    terima kasih banyak tuan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. HI...
      MAAF LAMBAT BALAS...
      TUAN/PUAN BOLEH WHTASAAP DI TALIAN HOTLINE : 0177412321.
      SEKIAN, TERIMA KASIH

      Delete
  86. Assalammualaikum tuan... sy shikin dr trg.. boleh sy thu bpe kos yg set fertigasi utk 1000 pokok cili... boleh send quatation tak tuan... ke email.. k.s.zarra@gmail.com.. terima kasih..

    ReplyDelete
    Replies
    1. HI...
      MAAF LAMBAT BALAS...
      TUAN/PUAN BOLEH WHTASAAP DI TALIAN HOTLINE : 0177412321.
      SEKIAN, TERIMA KASIH

      Delete
  87. Assalamualaikum...Tuan,saya ingin memulakan fertigas cili,mohon sebut harga untuk peralatan fertigasi lengkap untuk 1000 beg cili.emailkan ke anaspt3@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. HI...
      MAAF LAMBAT BALAS...
      TUAN/PUAN BOLEH WHTASAAP DI TALIAN HOTLINE : 0177412321.
      SEKIAN, TERIMA KASIH

      Delete
  88. Salam tuan...
    Mohon email quotation untuk peralatan lengkap sistem fertigasi bagi 500 pokok cili ke amsafent@gmail.com

    Terima kasih

    ReplyDelete
    Replies
    1. HI...
      MAAF LAMBAT BALAS...
      TUAN/PUAN BOLEH WHTASAAP DI TALIAN HOTLINE : 0177412321.
      SEKIAN, TERIMA KASIH

      Delete
  89. alam tuan...
    Mohon email quotation untuk peralatan lengkap sistem fertigasi bagi 500 dan 1000 pokok cili ke punchcad_ariel@yahoo.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. HI...
      MAAF LAMBAT BALAS...
      TUAN/PUAN BOLEH WHTASAAP DI TALIAN HOTLINE : 0177412321.
      SEKIAN, TERIMA KASIH

      Delete
  90. Salam..boleh saya dapatkan senarai sebut harga untuk set fertigasi 500 pokok cili?saya berminat..tlg emelkn ke mamatjepun72@gmail.com atau ws 019 9767513.tq

    ReplyDelete
    Replies
    1. HI...
      MAAF LAMBAT BALAS...
      TUAN/PUAN BOLEH WHTASAAP DI TALIAN HOTLINE : 0177412321.
      SEKIAN, TERIMA KASIH

      Delete
  91. ...dan sy juga inginkan set lengkap memulakan fertigasi....sy seorang guru di smk kemayan bera pahang

    ReplyDelete
  92. salam...boleh saya dapatkan senarai sebut harga utk fertigasi 500pokok cili padi? ummi.mohidin@gmail.com terima kasih

    ReplyDelete
    Replies
    1. HI...
      MAAF LAMBAT BALAS...
      TUAN/PUAN BOLEH WHTASAAP DI TALIAN HOTLINE : 0177412321.
      SEKIAN, TERIMA KASIH

      Delete
  93. Hi saya amat berminat memulakan fertigasi. Boleh e-mail kan sebut harga
    Untuk fertigasi 500 pokok cili padi termasuk kos penghantaran ke kota kinabalu Sabah? Carolnelly58@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. HI...
      MAAF LAMBAT BALAS...
      TUAN/PUAN BOLEH WHTASAAP DI TALIAN HOTLINE : 0177412321.
      SEKIAN, TERIMA KASIH

      Delete
  94. Assalamualaikum pihak pengurusan Pewaris Bumi Hijau,
    Harga peralatan fertigasi sekarang adakah masih sama memandangkan sudah hampir 3 tahun iklan ini pihak tuan keluarkan, sekiranya ada perubahan, sila berikan harga yang terkini dan bagaimana dengan bayaran postage sekiranya saya berada di Melaka, terima kasih.

    ReplyDelete
  95. Salam..boleh saya dapatkan senarai sebutharga barang2 Fertigasi dari syarikat tuan untuk 10-20 polybag..emailkn ke osen071@gmail.com..sekian terima kasih

    ReplyDelete
  96. assalamualaikum... bulan april ni ada tak kursus?

    ReplyDelete
  97. Assalamualaikum Tn...boleh saya dapatkan sebutharga untuk pemasangan lengkap set fertigask cili padi + penghantaran ke Papar, Sabah.
    Tqvm

    Khairulazhar Bin A.Rahman
    AD Daniesya Enterprise
    0129652122

    ReplyDelete